Thursday, December 4, 2008

Mitos Buat Duit Dari Perniagaan Internet

Begitu familiar dan dekat sekali pada aku tentang tajuk posting kali ini dan mungkin jugak pada korang semua…

Soalan aku pada korang semua..

Sudahkah korang sudah boleh buat duit dengan blog?.Ok..kalau sudah boleh buat duit dengan blog,berapakah yang korang dapat?



a) Adakah hanya sekadar cukup – cukup makan?

b) Adakah belum melebihi 1USD pun?

c) Adakah pendapatan anda melaluai blog atau perniagaan internet nie masih zero?

d) Atau adakah korang sudah menjana pendapatan melalui blog ini yang mana sudah boleh menampung hidup korang yang mana korang tak payah nak sibuk cari kerja lagi?

Mmmmm…sakit kepala jugak kadang –kadang nak memikirkan benda nie…dan post aku kali nie pendek jea..yang mana pembaca blog buat duit aku ini masih tergolong dalam kategori a) , b) dan c) semoga gambar dibawah ini boleh membantu menaikkan lagi semagat aku dan korang semua dalam mencari ikhtiar bagaimana menjana pendapatan dengan internet ataupun bagaimana buat duit dengan blog…Yang dah tergolong dalam kategori d) tue…BravO!!!

p/s : Marilah korang dan aku berusaha menjadikan mitos buat duit dari RM3 menjadi RM ribu – ribu…tue kenyataan.

Sekadar gambar hiasan yang aku ambik dalam forum internet..dan INSYAALLAH lepas nie korang dan termasuk aku jugak boleh ambik gambar macam kat bawah nie..sendiri….ingat tue…” sendiri “.



0 comments: